Gyakran ismételt kérdések

1.  Rendelési feltételként van - e minimum mennyiség?

Igen van. Jelenleg 20 db. party szendvics.


2.  Rendelési feltételként van - e maximalizált rendelési mennyiség?

Nincs, de a rendelés visszaigazolásakor ügyfélszolgálatunkkal lehetősége van egyeztetni a rendelés minden lényeges pontját.
Konyhánk kapacitása akár több ezer darabos rendelés teljesítését is lehetővé teszi, természetesen az aktuális előrendelések  figyelembe vétele mellet.


3.  A rendelés leadása / előrendelés

A Páholy Szendvics Kft. előrendeléses rendszerben dolgozik. Az előrendeléses rendszer lehetővé teszi Megrendelőnek - szolgáltatónak egyaránt, hogy a kívánt eseményre tervezhető és biztonságos módon szállítsuk a megrendelt termékeket.

A rendelés leadását a szállítási napot megelőző nap 16 óráig fogadja automatikusan a rendszer.

4.  Miért fontos, hogy 16 óráig leadjam következő napi rendelésem?

- 16 óra
után munkatársunk összesíti a megrendeléseket, - az eredmény alapján megrendeli a friss alapanyagot (pékáru, zöldség), véglegesíti a kiszállítási tervet. 


5.  Kifutottam az időből, elfelejtettem 16 óráig leadni a rendelést, viszont következő napra rendelnék

Kérjük, előzetesen telefonon szíveskedjék ügyfélszolgálatunkkal egyeztetni, a rendelés jóváhagyását követően a webáruházban töltse ki és küldje el megrendelését.


6.  Aznapra rendelhetek - e szendvicset?

Igen, rendelhet. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé mielőbb rendelési szándékát - akár telefonon is megteheti, még a munkahelyére való beérkezés előtt - a rendelés véglegesítéséig kollégánk tartalékolja Önnek a pékáru, konyha és szállítási kapacitásunkat.

Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége:

Tel.:  06 - 70 - 391 - 0742.

Munkanapokon: 6.30 - 16 - óráig
Szombat:          8 - 14 - óráig
Vasárnap:          8 - 14 - óráig


7.  Mikorra kérjem a szendvicseket?

A rendelés elküldésekor a webáruházban Ön egy tól - ig időintervallumot ad meg, ami hétköznap minimum 30 perc, hétvégén és ünnepnapokon pedig minimum 60 perc.  A kért időponton belül pontosan szállítunk, - késés nem megengedett. A fogyasztást megelőzően maximum 1 - 2 órával korábban javasoljuk a szendvicsek szállítását ütemezni.

 A fogyasztást megelőzően történő szállítás előnye:

- nagyobb szendvics mennyiség esetén sem okoz gondot a hűtő kapacitás hiánya,  - hiszen hamarosan elfogyasztják a vendégek.
- nem kell sokáig kerülgetni, pakolgatni a szendvics dobozokat.


8.  Mennyi időt vesz igénybe a szendvicsek szervírozása?

 A 20 darabos dobozba egy fehér színű kartontálcát helyezünk. A kartontálca segítségével egy mozdulattal kivehető és szervírozható a 20 darab szendvics. 200 db. - s szendvics mennyiség (10 doboz) kb. 3 - 5 perc alatt szervírozható.
 

9.  Csomagolás


6, 10, és 20 darabos karton dobozokba csomagoljuk a szendvicseket.
A csomagolás - azt feltételezve, hogy az adott doboz mindig meg van töltve - díjmentes. 


10.  Szállítási terület

Budapest és Pest Megye az elsődleges szállítási terület. A gépkocsik az ÁNTSZ által ellenőrzött és engedélyezett raktérhűtéssel vannak szerelve. A raktérhűtésnek köszönhetően, akár országos szállítást is vállalunk és garantáljuk, hogy Önnek időjárástól és távolságtól függetlenül élelmiszer - biztonsági szempontból is kiváló minőségű szendvicseket szállítunk.
Bővebb információ: Minőségbiztosítás, Házhozszállítás link a főoldalon. 


11.  Kiszállítás vagy Elvitel?

Természetesen mindkét megoldásra biztosítunk lehetőséget, az Ön kérése alapján.

Döntése előtt javasoljuk a 12. pont tartalmát megfontolni.


12.  Mit tartalmaz a szállítási díj?

A szállítás mint szolgáltatás első sorban nem kényelmi, hanem élelmiszer biztonsági megoldás. A szállítandó szendvicset digitális  - automata hűtésvezérlés mellett + 5 C fokon szállítjuk, - a lehető legoptimálisabb hőmérsékleti környezetet biztosítva a terméknek.

Tehát a szállítási díj az adott távolságra számolva a fenti minőségbiztosítás költségeit fedezve tartalmazza továbbá az üzemanyagdíjat, gépkocsi amortizációt, gépkocsivezető bérét, járulékait. 

Azon szendvics mennyiségnél, ahol az informatikai rendszer díjmentes szállítást tesz lehetővé, ott a mennyiségre való tekintettel a fenti szolgáltatás költségét a Páholy Szendvics Kft. átvállalja.


13.  Árak

A webáruházban feltüntetett ára a csomagolás díját és mindenkori ÁFA - t tartalmazzák, bruttó fogyasztói árak, Forintban számolva.


14.  Nyugta vagy ÁFA - s számla?

A rendelésről ÁFA - s számlát állítunk ki, melyhez kérjük a szükséges adatokat szíveskedjen megadni.


15.  Fizetés

A megrendelt termék kiegyenlítése adóügyi bizonylat ellenében készpénzben a szállítás helyszínén történik.
Több napos rendezvények alkalmával - kérésre van mód - a gyűjtő számla, az előre utalás, és szerződéses partnereink részére átutalással történő fizetésre.